Üdvözöljük az online visszaküldési és reklamációs űrlapunkon. Itt lehetőséged van gyorsan benyújtani visszaküldési vagy reklamációs kérelmedet.
GYIK
A vásárolt termék nem működik.
A terméket a vásárlástól számított 14 napon belül egy kísérőlevéllel postán elküldheted. Abban az esetben, ha a vásárlástól számított 30 napos elállási határidő már letelt, a termék megreklamálható.
Milyen dokumentum szükséges a reklamációhoz?
A vásárlás vagy a megrendelés azonosítójára lesz szükség. Amennyiben a terméket postán adod fel, ne felejtsd el mellékelni a kísérőlevelet, amelyben részletesen leírod a sérülést és feltünteted a saját elérhetőségeidet.
Szükséges-e beküldenem a termék kiegészítőit?
Igen, szükség van a termék azon tartozékaira, amelyek nélkül a visszajuttatott termék nem használható, ezek hiánya akadályozza a termék diagnosztikájának elvégzését. Minden esetben javasoljuk, hogy a visszaküldeni kívánt terméket az összes eredeti tartozékával együtt juttasd el részünkre
A terméket az eredeti csomagolásában szükséges reklamálni?
A reklamációhoz nem szükséges az eredeti csomagolás, de a szállításhoz javasolt a használata.14 napon belüli termékvisszaküldés esetében a megrendelt termékeket ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, ahogy azok megérkeztek a vásárlóhoz.Ez magában foglalja a teljes megrendeléssel járó dokumentáció visszaküldését, a termékek és alkatrészek sértetlen, tiszta állapotú és eredeti csomagolásban történő visszaküldését. Ha a visszaküldendő termékhez bármilyen tartály is tartozik, akkor azt üresen kell visszaküldeni.Azonban szeretnénk megkérni a sérülések elkerülése végett, hogy a termékeket lehetőség szerint az eredeti csomagolásában, vagy amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy az eredeti csomagoláshoz hasonló szintű védelmet nyújtó csomagolásban hozd vissza.